Podczas konferencji „Rok do Tokio” Andrzej Kraśnicki – Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego podziękował Sponsorom oraz Partnerom PKOl i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej za ogromne wsparcie i wyrozumiałość w tym nadzwyczajnym i trudnym czasie.
– Przełożenie igrzysk jest sytuacją bezprecedensową w historii światowego olimpizmu. Drodzy Sponsorzy i Partnerzy, pokazaliście, że jesteście z nami i Polską Reprezentacją Olimpijską na dobre i na złe. Dziękujemy Wam za to. To dowód, że jesteśmy jedną drużyną i zależy Wam na rozwoju narodowego sportu – podkreślił prezes PKOl.
W konferencji uczestniczyli przedstawiciele Sponsorów i Partnerów Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. Podkreślili, że inwestycja w sport się opłaca – zarówno pod względem wizerunkowym, jak i biznesowym.
– Od lat inwestujemy w polski sport i utalentowanych zawodników, ponieważ to się opłaca. Sportowcy, z którymi współpracujemy, zdobywają medale na najważniejszych imprezach na całym świecie. To dla nas powód do dumy, ale też konkretne korzyści biznesowe. PKN ORLEN jest już obecny w 116 krajach na 6 kontynentach, a 60 proc. przychodów generowanych jest poza granicami kraju. Dlatego tak ważne jest wzmacnianie marki ORLEN na międzynarodowym rynku. Współpraca ze znakomitymi polskimi sportowcami, którzy mają duże szanse na medale na igrzyskach olimpijskich wspiera proces zmierzający do rebrandingu naszych zagranicznych stacji – mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN, Sponsora Strategicznego PKOl i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej.
– Obecność Totalizatora Sportowego i zapewnienie o nieustającym wsparciu dla wielu sportowców jest teraz na wagę złota. Pod tym względem nasza rola nabrała dodatkowego wymiaru – w tych niepewnych czasach pełnimy funkcję, można powiedzieć, gwaranta bezpieczeństwa. Od lat jesteśmy z olimpijczykami podczas wielu edycji igrzysk, mamy również własną inicjatywę „Szóstka z LOTTO”, wspierającą sześcioro utalentowanych zawodników przygotowujących się do igrzysk. Nasza współpraca z Polskim Komitetem Olimpijskim jest nierozerwalnie związana z misją spółki i niezmiennie cieszy nas ta szczególna więź z Rodziną Olimpijską – podkreśla Olgierd Cieślik, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego, Sponsora Generalnego PKOl i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej.
Kolekcja olimpijska na igrzyska w Tokio, której autorem jest firma OTCF, właściciel marki 4F, jest już gotowa. Zespół projektantów czerpał inspirację z bogatego dziedzictwa Polski, opierając się na wieloletnim doświadczeniu w tworzeniu odzieży na miarę mistrzów sportu. To już szósta kolekcja przygotowana dla polskich olimpijczyków przez naszego partnera.
– Jednym z motywów przewodnich odzieży olimpijskiej jest nawiązanie do symboliki Japonii, rozumiane nie tylko jako odwzorowanie poszczególnych motywów graficznych, ale przede wszystkim połączenie przeszłości i przyszłości. Oprócz narodowych barw polskich, w kolekcji pojawią się zupełnie nowe akcenty kolorystyczne. Wykonaliśmy ją z najlepszych materiałów, mając na względzie zarówno technologię, jak i ekologię – mówi Wojciech Harus, główny projektant kolekcji olimpijskiej 4F.
Głównym Partnerem Medycznym PKOl jest Grupa LUXMED. – Drodzy sportowcy, wierzę, że po tym trudnym czasie – także dla Was – spełnią się Wasze i nasze marzenia. Życzę Wam tego z całego serca. Pamiętajcie, że nie jesteście sami! – powiedziała Anna Rulkiewicz – wiceprzewodnicząca Rady PKOl, Prezes Zarządu Grupy LUXMED.
PKOl
—————
Zapraszamy na film z konferencji „Rok do Tokio”, w którym Sekretarz Generalny PKOl Adam Krzesiński mówi o przesunięciu igrzysk i przygotowaniach Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej do Tokio2020.