Partnerzy PKOl
i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej
Polski Komitet Olimpijski to autonomiczne, ogólnopolskie stowarzyszenie związków i organizacji sportowych. Posiada wyłączne prawo do używania i upoważnienia do wykorzystywania symboliki olimpijskiej określonej w Karcie Olimpijskiej oraz nazw „Igrzyska Olimpijskie” i „Komitet Olimpijski” na terytorium Polski. Źródłem finansowania naszej działalności są środki pozyskiwane z umów sponsorskich. Dzięki wsparciu Sponsorów i Partnerów Polski Komitet Olimpijski otrzymuje stabilne i długofalowe wsparcie finansowe, które pozwala na udział polskich sportowców w Igrzyskach Olimpijskich, działania związane z edukacją olimpijską, opieką nad olimpijczykami, promocję wartości olimpijskich oraz idei fair play i propagowanie zdrowego, sportowego stylu życia.
LUX MED – GŁÓWNY PARTNER MEDYCZNY

Grupa LUX MED jest liderem rynku prywatnych usług medycznych w Polsce oraz częścią uznanej międzynarodowej organizacji – Bupa, obsługującej 32 mln klientów w ponad 190 krajach. Grupa zatrudnia ponad 20 tysięcy pracowników – w tym około 8 tysięcy lekarzy kilkudziesięciu specjalizacji.
Pod jej opieką znajduje się około 4 milionów Pacjentów. Posiada sieć ponad 200 placówek własnych i współpracuje z około 3 tysiącami poradni partnerskich w całym kraju. Od 2014 roku Grupa LUX MED otacza profesjonalną i kompleksową opieką medyczną polskich Olimpijczyków i kandydatów na Olimpijczyków.
POLSKI HOLDING HOTELOWY – PARTNER

Polski Holding Hotelowy to spółka z kapitałem państwowym, której celem jest nowoczesne zarządzanie obiektami hotelowymi należącymi do Skarbu Państwa. Rolą PHH jest kształtowanie standardów na polskim rynku hotelarskim, jak również wprowadzanie innowacji, nowoczesnych rozwiązań i optymalizacji działania obiektów. PHH od wielu lat współpracuje jako franczyzobiorca z czołowymi światowymi sieciami hotelowymi. W grupie kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego znajduje się łącznie 27 obiektów hotelarskich, co czyni go drugą największą spółką hotelową w kraju i pierwszą z wyłącznie polskim kapitałem.
GRUPA DOBRY HOTEL – PARTNER

Grupa Dobry Hotel to polska spółka specjalizująca się w zarządzaniu obiektami hotelowymi i gastronomicznymi. Jej działania zarządcze obejmują kompleksowe prowadzenie hoteli, których głównym celem jest optymalizacja ich wyników finansowych. Każdego roku Grupa powiększa listę objętych w zarządzanie obiektów, która obecnie wynosi 17 hoteli zlokalizowanych w najatrakcyjniejszych miejscach Polski – Trójmieście, Jastarni, Mikołajkach, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Zakopanem.
W portfolio Grupy Dobry Hotel znajdują się zarówno hotele miejskie z szerokim zapleczem konferencyjnym, luksusowe hotele butikowe, jak i rodzinne obiekty resortowe.
W zarządzanym przez grupę H15 Hotelu Francuskim, jednym z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych obiektów w Krakowie, 12 października 1919 roku narodził się Polski Komitet Olimpijski. Jego prezesem został wówczas książę Stefan Lubomirski, a protektorat nad Komitetem objął Naczelnik Państwa Józef Piłsudski. Z kolei funkcję prezesa honorowego powierzono gen. Józefowi Hallerowi. 23 lipca 2022 roku, w salce konferencyjnej H15 Hotelu Francuski został otwarty Klub Olimpijski, którego misją jest kontynuacja i szerzenie wspaniałej historii polskiego sportu olimpijskiego.
DELOITTE – PARTNER

Deloitte to międzynarodowa firma doradcza świadcząca usługi z zakresu: audyt, rachunkowość, doradztwo podatkowe, prawne i finansowe, zarządzanie. Współpraca pomiędzy Deloitte, a PKOl opiera się przede wszystkim na doradztwie biznesowym.
PORTY LOTNICZE – PARTNER

Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze” jest operatorem trzech lotnisk, w tym największego polskiego portu lotniczego – Lotniska Chopina w Warszawie. To z warszawskiego lotniska polscy sportowcy wyruszają rozpocząć zmagania na igrzyskach i to na Lotnisku Chopina kilka tygodni później odbywa się oficjalne powitanie naszych reprezentantów. Obrazki przedstawiające olimpijczyków, wyłaniających się z hali odbioru bagażu, witanych przez rodziny i entuzjastyczne grupy kibiców, są nieodłącznie kojarzone z sukcesami polskich sportowców, przyczyniając się do budowania uznania i szacunku dla ruchu olimpijskiego w Polsce.
TVP – GŁÓWNY PARTNER MEDIALNY

TVP to polski telewizyjny nadawca publiczny i zarazem spółka akcyjna Skarbu Państwa. W latach 1952–1989 jedyny nadawca telewizyjny w Polsce. Od 1993 status prawny nadawcy określa ustawa o radiofonii i telewizji, zgodnie z którą Telewizja Polska zobowiązana jest realizować „misję publiczną (…) oferując (…) zróżnicowane programy i inne usługi w zakresie informacji, publicystyki, kultury, rozrywki, edukacji i sportu, cechujące się pluralizmem, bezstronnością, wyważeniem i niezależnością oraz innowacyjnością, wysoką jakością i integralnością przekazu”.
EUROSPORT – OFICJALNY PARTNER MEDIALNY

Eurosport to wiodący kanał sportowy w Polsce i w Europie, zapewniający tysiące godzin transmisji z najważniejszych wydarzeń w ponad 120 dyscyplinach – miejsce, gdzie bije serce Igrzysk Olimpijskich. Większość programu to relacje bezpośrednie.
WIRTUALNA POLSKA – PARTNER MEDIALNY

Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak WP SportoweFakty, money.pl czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, nocowanie.pl), mody (domodi.pl, allani.pl), wyposażenia wnętrz (homebook.pl) i projektowania domów (extradom.pl), usług finansowych (totalmoney.pl) oraz motoryzacji (superauto.pl). Zgodnie z badaniem Mediapanel, w każdym miesiącu z produktów i usług internetowych WP korzysta ponad 21 mln Polaków.
RZECZPOSPOLITA – PARTNER MEDIALNY

To ogólnopolski dziennik o profilu ekonomiczno-prawnym, jedna z najbardziej opiniotwórczych gazet codziennych w Polsce. Portal www.rp.pl to jeden z najchętniej czytanych serwisów dzienników ogólnopolskich w kategorii Biznes-Finanse-Prawo.
POLSKIE RADIO – PARTNER MEDIALNY

Nadawca publiczny, jednoosobowa spółka Skarbu Państwa z siedzibą w Warszawie. Polskie Radio nadaje audycje o zasięgu ogólnokrajowym i międzynarodowym. Ważnym elementem codziennej misji jest sport, kultura i edukacja.
4F – PARTNER TECHNICZNY
Spółka OTCF to polska firma zbudowana na pasji do sportu. Specjalizuje się w tworzeniu, produkcji i sprzedaży odzieży sportowej i akcesoriów dla konsumentów oraz dla sportu zawodowego. W swoim portfolio ma markę 4F, 4F Junior oraz Outhorn, a także multibrandowe sklepy sportowe 4Faces.
Współpraca marki 4F i Polskiego Komitetu Olimpijskiego trwa od 2008 roku. Spółka OTCF dostarczyła kolekcje olimpijskie podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Vancouver w 2010 roku, Letnich Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 roku, Letnich Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro 2016, Zimowych w Soczi w 2014 roku, Zimowych Igrzysk Olimpijskich w PyeongChang 2018, Letnich Igrzysk Olimpijskich w Tokio 2020 oraz Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie 2022.
GRUPA FERRERO W POLSCE – PARTNER POLSKIEJ MŁODZIEŻOWEJ REPREZENTACJI OLIMPIJSKIEJ

KINDER Joy of moving to międzynarodowy program z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, realizowany przez Grupę Ferrero w ponad 20 krajach na całym świecie, w tym od 2007 roku również w Polsce. U podstaw programu leży przekonanie, iż ułatwiając dzieciom oraz młodzieży dostęp do aktywności fizycznej, inspirujemy je do przyłączenia się do kultury ruchu, wierząc tym samym, iż w przyszłości staną się aktywnymi dorosłymi.